miércoles, 4 de agosto de 2010

Castillejos















El meu pare va fer la mili a Tarragona i jo desde petit que havia sentit anomenar mil vegades els campaments de Castillejos. Doncs bé, curiositats de la vida, l'altre dia (o l'altre mes) vam fer un safari fotogràfic amb la Gemma i Jordi per intentar caçar orquidies a la zona de Castillejos. La sensació de posar imatges a uns records i batalletes explicades pel meu pare va ser molt gratificant, i he de dir que la meva imaginació de xiquet criat amb els dibuixos animats de Tom Sawyer va funcionar a les mil meravelles, ja que la imatge que em vaig crear del lloc gràcies a les explicacions del meu pare era molt igual al que jo vaig veure allí . Dit això, la foto que posat per aquesta entrada no és Castillejos... ohhhhh, quina desil·lució... però he de dir que es troba en lo mateix estat de ruines... Aquest edifici està entre Prades i la Mussara, un lloc realment preciós.

No hay comentarios:

Publicar un comentario