viernes, 8 de julio de 2011

El blanc i negre de Menorca





3 comentarios:

  1. Hola Soc. Crisforever
    Es un espai molt fresc m'agrada... El meu blog esta a punt a punt...Com fas per posar a la pagina entrada de comentaris? M'estuc tornant boja!!!

    ResponderEliminar
  2. Eiiiii Cris!!!

    Veig que ja ets una autèntica blogera. Benvinguda! Estic encantat que t'agradi el meu blog (i més venint d'una profesional).

    Pel que fa al tema comentaris has d'anar a "Configuración" i "comentarios". Un consell es que vagis poc a poc perquè sinó et pots atabalar. Jo de quan en quan vaig investigant i intentar afegir-hi coses.

    Salutacions!!!

    ResponderEliminar
  3. hola
    ja he descoberta això dels comentaris... ara esti intentant el.limniar els caches y cockies de google.
    Un petó

    ResponderEliminar