domingo, 5 de febrero de 2012

Joan Colomo a Tarragona
























A vegades no esperes res d'un concert i aquest et sorprèn... Ahir va ser una d'aquestes vegades, vaig anar a la Sala Zero a veure a Joan Colomo pel simple fet de sortir i gaudir de la música en directe i vaig acabar amb la sensació d'haver vist un molt bon concert. El record que jo en tenia no era massa bò, l'havia vist dos anys abans al Faraday i la veritat és que em va decepcionar bastant. També crec que és un músic que guanya molt en les distàncies curtes i especialment en locals petits i de format reduït, més que res per l'originalitat de la seua proposta musical i la poca ortodòxia dels seus directes. Vam riure, molt, i vam veure a un músic molt original.

I jo vaig aprofitar per fer proves amb aquesta nova aplicació de l'iPhone que m'està robant el cor...


L'ocell by Joan Colomo on Grooveshark

No hay comentarios:

Publicar un comentario