sábado, 15 de febrero de 2014

Taller a Girona (i 1)





















El dissabte passat vaig fer un taller de "street" a Girona amb el fotògraf Marcelo Caballero. Va ser una molt interessant i profitosa experiència. Vaig tindre la sensació que és fàcil fer street en una ciutat que no és la teva... segurament perquè vas amb la tranquil·litat de que ningú et coneix. Vaig proposar-me només fer fotos en color... i he sigut incapaç de complir-ho. Em costa molt veure la realitat només a color. En aquesta entrada he posat les fotos que vaig veure a tot color i, com el seu nom indica, hi haurà una segona part de l'entrada en que posaré les fotos a blanc i negre.

Hem quedo amb les paraules de Marcelo dient que "ens podem donar per satisfets si desprès d'un dia de treball arrivem a casa amb una foto molt bona". Quanta raó!

Harvest Moon by Scott Matthew on Grooveshark

No hay comentarios:

Publicar un comentario