domingo, 9 de mayo de 2010

Tots los colors del Delta









Quico el Cèlio, el Noi i el Mut de Ferreries fa uns quants anys van escriure una cançó que es deia (i es diu) "Tots los colors del Delta". Quan l'escoltes et pots fer una idea del què és lo Delta de l'Ebre però fins que no hi ets no et pots imaginar la seva grandiositat. Un dels millors espectacles és veure com es posa el sol desde la Punta de la Banya i com els núvols es van tenyint d'aquell color rosat que tant ens agrada, i com les gavines volen baixes saludant la fi d'un dia que, en aquest cas, es va fer massa curt...

2 comentarios:

  1. Increïble! M'encanta la reflexió que has fet pq coincideix plenament amb els meus records!
    Saps que vaig sovint al Delta. Allí hi tinc un bon amic amb qui surto a pescar i cada dia al tornar a port amb la barca no puc deixar d'impressionar-me amb les postes de sol.
    Saps? Jo també estava en aquell concert de Quico el Cèlio a Batea, i cada dia que estic al Delta (...però absolutament cada dia!) quan arriba el vespre i el Delta deixa anar la seva màgia al cel no puc evitar cantar dins meu l'estrofa de la cançó: "... i tots los colors del Deltaaaaa!"... somric i penso en quanta raó tenia la cançó.

    ResponderEliminar
  2. Simplement preciosa la foto
    enric

    ResponderEliminar