lunes, 2 de enero de 2012

Darrera sortida de sol de l'any
























El dissabte passat vam quedar amb la Laura i la Caroline per inmortalitzar la darrera sortida de sol de l'any. El lloc escollit va ser La Mussara, i crec que puc afirmar sense cap mena de dubte que ha sigut la vegada que més fred he passat en la meua vida, si Rambo no se sentia "las piernas", el que jo no hem sentia eren els dits... A les 7 del matí ja haviem arribat al nostre lloc de destí, elles totalment equipades i jo vaig oblidar-me dels guants... El termòmetre marcada 3 graus positius, però feia un vent que sen's enportava i la sensació era de molt i molt fred, però com diuen al meu poble "salsa con gusto no pica", i la veritat és que ens ho vam passar de conya!

Totes les fotos de la sortida es poden veure al meu Flickr: Fotos La Mussara i Arbolí

La cançó d'avui havia de ser, sense cap mena de dubte, una nadala, i la escollida és "Last Christmas" dels Wham. Cutre, hortera i vuitantera? Pos sí, però a mi personalment m'agrada molt.


Last Christmas by Wham on Grooveshark

No hay comentarios:

Publicar un comentario