viernes, 6 de enero de 2012

#streetphotography (i 4)





















Un altra entrega de "streetphotography" amb una qualitat bastant deficient. En favor meu he de dir que totes les fotos han estat fetes amb un simple iPhone 3GS i per la nit. Tot i això, jo trobo que una mica d'encant sí que tenen i la veritat és que m'ho vaig passar molt bé intentant que sortís alguna cosa minimament acceptable.

Crec que un dia com avui és molt adient posar "La nit de reis" dels Glaucs.


La nit de reis by Glaucs on Grooveshark

2 comentarios:

  1. Ei, jo vaig neixer en aquesta casa de la baixada de la Misericordia... t'ha quedat xula !!!

    ResponderEliminar
  2. La façana d'aquesta casa hem té enamorat! L'he fotografiat infinitat de vegades. Moltes gràcies pel teu comentari!

    ResponderEliminar