sábado, 19 de noviembre de 2011

Dia de reflexió, toca'm un ou!















Trobo que és un bon moment per posar un vers del gran cantant, ideòleg i mestre Quimi Portet:



"Vida social, toca'm un ou; 

les flors del lilà ja han perdut els colors. 
Boles de billar, vestides de dol; 
diuen els banquers que han perdut els diners. 
Jo et tinc a tu, a dins del meu cap; 
l'horòscop diu que he perdut els papers. 
És temps de canviar de cara i del cul 
i diuen els ases que volen ser rucs"

Demà se celebraran las Elecciones a Cortes Generales en España... Eh, poca broma! Només el nom ja imposa. S'elegiran els 350 escons per al Congreso i només 208 escons per al Senado (el Senado té 264 escons, per tant la diferència es reparteix a dedo... juajuajuajuajua... Visca la Democràcia!). Quan jo era petit el meu pare explicava un chiste que començava així: "Es van reunir les tres superpotències de la Terra, España, Italia i Grecia..." I avui en dia jo continuo el chiste (encara que no faci riure) dient així: d'aquest tres països només un té un Govern elegit, d'una manera mínimament democràtica, pel poble. Fins quan serà així...? Jo crec que és questió d'un anyet... En un any el comandante Rajoy anirà al carrer i els alemans posaran un tecnòcrata (també conegut com personatje amb molta -mala- reputació que ens ha portat a la ruina), tipo Almunia, Rodrigo Rato, etc.

Per això dic: Dia de reflexió, toca'm un ou!!!


Vida Social by Quimi Portet on Grooveshark

No hay comentarios:

Publicar un comentario